Kind en Adolescent Praktijk — Jrg. 15 (juli 2016) nr. 2

Begin met ophouden!
Marike Serra 

‘De kinderen in de klas doen allemaal flauw’ : dagboeken als Evaluatiemethode van Interventieonderzoek
Dr. Marieke Boelhouwer, Dr. Matty van der Meulen, Prof. dr. Paul van Geert, dr. Frans Siero

Over de kloof tussen wetenschap en praktijk
Else De Haan

Als wetenschap iets anders zegt dan intuïtie: het geringe effect van sociale vaardigheidstraining bij kinderen met ASS
Drs Vera Dekker, Dr. Maaike Nauta, Dr. Marieke Timmerman, Dr. Erik Mulder, Drs. Lianne van der Veen-Mulders, Dr. Barbara van den Hoofdakker, Drs. Sjoukje van Warners, Drs. Leonieke Vet, Dr. Pieter J . Hoekstra, Dr. Annelies de Bildt

Met welke pet op deel jij informatie?
Aice Broersma

“Ik wilde het boek schrijven dat ik zelf miste” : interview met Lies Wenselaar
Anke Scheeren

Overweldigende emoties : hebben signaleringsplannen effect op emotieregulatie?
Thessa Mous, Noor Tromp

Onderwijsland in 2032
Jan Bijstra

Weinig vertrouwen in volwassenen Werk in uitvoering
Marjolein van Wijk-Herbrink

Uit de praktijk
Anneke Eenhoorn

Alle angsten behalve schrijfangst
Frits Boer

Gezien en gelezen