Tijdschrift voor remedial teaching — Jrg. 28 (juni 2020) nr. 3

08 Blended learning als het ‘nieuwe normaal’ voor het onderwijs
Wilfred Rubens

10 MILS-onderzoek: welke leervoorkeuren heeft jouw leerling?
Marjolein van Bodegom

14 Adinda de Vreede van Teken je gesprek: ‘LBRT stond aan de wieg van Teken je gesprek’
Melanie Modderman

18 Het wiebelkinderenonderzoek naar betere breinprestaties en leereffecten
Inge van der Wurff en Celeste Meijs

22 Om op  te hangen: Coronaposter over voorzorgsmaatregelen in je eigen praktijk

24 Rekenbegeleiding weer opstarten: hoe doe je dat?
Kirsten Heezius

26 Hoogintelligent met dyscalculie: de geschiedenis van Jona
Marisca Milikowski

En verder

06 Uit het nieuws
17 Gastcolumn van psycholoog en orthopedagoog Leoniek van der Maarel: Rouwen in coronatijd
30 Recensies
32 Eigen Praktijk: Coronaproof aan de slag
33 Gesignaleerd
36 LBRT nieuws