Pedagogische Studiën – Jrg. 91(december 2014), nr. 6

Artikelen
366  Probleemgedrag en leraarstress: Het belang van een relationele benadering
J.L. Spilt, H.M.Y. Koomen en J.T. Thijs

383  Het effect van ‘Taallijn’ op de woordenschatontwikkeling van peuters
L. van Druten-Frietman, M.A.R. Gijsel, E. Denessen en L. Verhoeven

397  Kennis delen onder leraren: Een onderzoek naar de relaties tussen occupational self-efficacy, werkbevlogenheid, human resource management en kennis delen
M. Vermeulen, P. Runhaar, J. Konermann en K. Sanders
411  De bijdrage van praktijkkennis van mentoren aan het leren van studenten
M. Vervoort en E. van den Berg

Discussie
422  “Hoe zie jij het voor je?” Een kritische blik op de hedendaagse onderwijspraktijk van begrijpend lezen

431  Inhoud jaargang 91, 2014
434  Redactionele medewerkers jaargang 91