Examens — Jrg. 16 (november 2019) nr. 4

  • Kwaliteit van toetsing in het tertiaire onderwijs,
    Karin Gerritsen-van Leeuwenkamp, Desirée Joosten-ten Brinke en Liesbeth Kester​ 
  • Geen andere uitweg dan examenfraude,
    Steven Beek 
  • Formatief toetsen van 21ste eeuwse vaardigheden,
     Debby Peter en Jac Rijnen
  • Hoe verloopt de studieloopbaan van studenten na het nèt niet behalen van het bindend studieadvies,
     Ilja Cornelisz, Eva Bus en Chris van Klaveren
  • Uit de praktijk – Van en met elkaar leren over beoordelingsvraagstukken in het beroepsonderwijs,
     Liesbeth Baartman en Kitty Meijer
  • In gesprek met examenfunctionarissen: Marc Spierings,
    Ad de Jongh en Annie Kempers-Warmerdam

Rubrieken

  • Redactioneel
  • Terecht of niet….?
  • Gastcolumn
  • NVE
  • Gezien en gelezen
  • Literatuur en Agenda