Inhoud Vrije Opvoedkunst
- Beste Lezer (Rob Tuk) en Inhoud
- Rondzien’ in corona-tijd, Frans Lutters
- Scholen gesloten, Katja en Bob Kaiser
- Poëzie en de gewaarwordingsziel, Gerard Reijngoud
- Liefde voor het leven, Geraldina Metselaar
- ‘Kind…, wie ben je?’, Jan Alfrink
- Singing for inner peace, Jan Duindam
- Ironie, Paul Kooijman
- Onderscheidend onderwijs?, Kees Warmerdam
- Voorbij de grenzen, Froukje van der Velde
- Herinneringen aan Jan la Poutré,
Leo Klein, Donald ten Hooven, Jan Alfrink, Leonard Beuger,
Ernstjan Cooiman - Onze correspondent, Angela Machiel-Guépin
- Gele sterren aan de kapstokjes, Mark Mastenbroek
- Jan en Mieke Verheijen, Ray Kusters
- Boekbespreking, Frans Lutters
- Innerlijke vrijheid verwerven, Annemarie Sijens
- De winter: tijd voor bezinning met hulp van Vrouw Holle, Rita Veenman
- Samenleving gebaseerd op verbondenheid, Mirjam Broeders
- Oproep tot hulp bij actie, Stichting STOPhersentumoren
- Op weg naar hartgedragen onderwijs, Carla van Dord-Zeegers
- Boekbespreking Werkboek: Bewegende klas
- Kinderboekenrubriek, Anke Wagemakers (zie op deze site: tabblad Archief >>> Recente artikelen)
Inhoud Lerarenbrieven
- Antimoon of Stibium, Gerard Smits
- Over taalrijkdom en taalarmoede, Gerard Reijngoud
- Gevoel krijgen voor Ei, Maan en Haas, Henk Kranenborg (zie op deze site: tabblad Archief >>> Recente artikelen)
- Ruimte bieden voor subjectwording, Aziza Mayo
- Ruimte en tijd in het onderwijs [1], Christof Wiechert
- Het observeren van het denken, Willem Daub
- De Almeida Quest [2], Frans Lutters
- Inclusiviteit op de Vrijeschool, Ileen Purperhart en Julian Nelissen
- De kunst van het afstemmen 1(4), Jacqueline de Groot (zie op deze site: tabblad Archief >>> Recente artikelen)
- Gedicht: Jozef en de weg van de Graal, Wiel Hupperets