Tijdschrift voor remedial teaching — Jrg. 27 (juni 2019) nr. 3

08 Sneller leren lezen in groep 3 met een tabletgame
Anne van Uittert en Eliane Segers

12 Breinhelden: doordacht werken aan executieve functies
Esther Monfils en Belinda Herrewijn

14 Vloeiend van groep 2 naar groep 3: Hoe ga je het gesprek hierover aan met de leerkracht?
Aafke Bouwman en Marije Bakker

18 Remediërende materialen van De Zuid-Vallei vernieuwd
Woordhelder en Leontine le Blanc

20 Kinderen met dyslexie leren efficiënter met audio-ondersteuning
Carolien Knoop-van Campen, Eliane Segers en Ludo Verhoeven

24 Interview met Jessica Hebly van Het perfecte kind
Melanie Modderman

26 Eigen praktijk: hoeveel euro per uur kan ik vragen?
Simon Wieringa

30 Gericht oefenen met de Kerndoeltrainer
Marion Visser

En verder
06
Uit het nieuws
27 Gastcolumn | Peter Visser
28 Het dilemma | Roger Standaert
32 Recensies
34 Gesignaleerd
38 LBRT nieuws