Tijdschrift voor Remedial Teaching — Jrg. 11 (september 2003) Nr. 3

3 Redactioneel
Herm Verbugt (hoofdredacteur)

4 Automatiseren van lezen: flitsende effecten?
Drs. Inez Berends

7 Terugblik
Debora Vos

9 Wie begeleidt dyslexie?
Tom Braams

10 Andere aanpak rekenachterstand; de Plusklas
Greetje van Amstel en Karin Velthausz

14 Registratie, een nadere toelichting
Herm Verbugt

16 Reglement van toelating tot registratie

18 Subvocalisatie, een lastig probleem voor oudere dyslectici
Tom Braams

21 In Memoriam Nel Ojemann

22 Waarop te rekenen bij wiskunde?
Fia de Vos
Impressie van de lezing van Aart Andeweg op de studiedag in november 2002

24 Het belang van het goed volgen van de sociaal-emotionele ontwikkeling!
Willem Rosier, Marleen van der Lubbe en Cor Sluijter

29 Actueel
Boeken, cd-roms en materialen

32 Persberichten

36 LBRT info
Landelijke Beroepsvereniging Remedial Teachers