Tijdschrift voor orthopedagogiek — Jrg. 57 (mei 2018) nr. 5

179 Met COCP in de klas doen alle kinderen mee. Toepassing van leerkrachtstrategieën zorgt voor een hoger participatieniveau bij kinderen die niet of moeizaam praten. 
Margriet Heim, Annemiek Veen, Elise Brinkman & Vera Jonker

192 Help mijn gedachte. Een explorerend onderzoek naar de effectiviteit van dagbehandeling bij mensen met een lichte verstandelijke beperking en psychiatrische problematiek. 
Ton Gofers, Sanne Rasing, Marieke van de Ligt, Fred Constant, Wietske van Oorsouw & Petri Embregts

203 Vooruitgang in lezen en spellen bij kinderen met dyslexie tijdens behandeling met Fonoco: de rol van onderliggende cognitieve vaardigheden en intelligentie. 
Maartje van der Zandt, Marjolijn van Weerdenburg, Anne Arntz & Fons van Waterschoot

218 Hersenkrakers

220 Lees-v-aardig

222 Bij-brengen

224 Weetwinkel

227 Boekbespreking

229 Binnengekomen boeken