PO Management — Jrg. 2 (maart 2015) nr. 4

06 Professor Bas Haring: ‘Niets vind ik vanzelfsprekend’

11 Nooit meer zittenblijven: utopie of nabije toekomst?

14 Cadenza Onderwijsconsult over het nieuwe toezichtkader 2016

19 Directie obs Overvecht: ‘Het kan, echt een hechte band met 34 nationaliteiten’

24 FPE een zegen, FTE een vloek?

29 Volop in beweging [Column]
Ursie Lambrechts

30 Hoe bied je leerlingen passend onderwijs?

35 Pluspunten adaptief onderwijs nauwelijks nog omstreden

38 Schoolleiders juichen beroepsregister toe

42 Bestuurder Bas van Loo: ‘Onze online professionaliseringscursussen sluiten naadloos aan op de praktijk.’

46 Marcel Bogaarts: ‘Iedere school werkt met een eigen model om te streven naar goed onderwijs’

49 Alle vrekheid op een stokje [Column]
Erno Mijland

50 Goede e-learning voor leerkrachten, waar moet u op letten?

52 Gepersonaliseerd leren, het gebeurt nu op de basisschool

54 Leraren benutten de kracht van feedup, feedback en feedforward

58 Auteur Martian Slagter: ‘Hoe kom je als onderwijsprofessional (nog) beter uit de verf?’

61 De sticker voorbij [Column]
Eleonoor van Gerven

62 Grippa: ‘Grip op Passend Onderwijs’

64 Professionalisering overblijf kan alleen met steun van de school

68 Nicole Goossens over effectief woordenschatonderwijs

71 Leerkrachten gericht coachen met de vaardigheidsmeter

75 Passend onderwijs zonder plannen [Column]
Herman Langhorst

76 Denken is lekker. Ook op school!

79 To like or not to like? Het gebruik van social media op school.

82 Professor docentenprofessionalisering Marjan Vermeulen: ‘Een rijke leeromgeving maak je samen’

87 Boekrecensie: De Didactiek van e-learning

88 De STARR-methode

90 PO Boeken