Meertaal — Jrg. 8 (januari 2021) nr. 2

04 Lezen uit nieuwsgierigheid : Hoe je kinderboeken in je onderwijs integreert
Femke Ganzeman

10 Betekenisvol werken met taal
Ilja Hoogenberg-Engbers, Loes Donkers en Linda Peeters

14 Leesbeleid maken: hoe doe je dat? : Leerlingen goed en gemotiveerd laten lezen doe je samen
Jona Hebbrecht en Iris Vansteelandt

21 Close Reading : Dieper duiken in een tekst
Mariëlle Smulders

28 Tweetalig Primair onderwijs (tpo): Here to stay? 
Myrna Feuerstake en Yeelen de Jong

32 Samen schaatsen is goud waard : educatief partnerschap in de praktijk
Levineke van der Meer

En verder

09 Taaltalent
13 Column van een ouder
17 Column van een leraar
18 Taal = meer!
20 Nieuwe rubriek: Meerboek
24 Taalonderwijs in beeld
26 Taalonderzoek in de praktijk
34 Taalonderwijs aan Nieuwkomers
35 Nog meer taal!