Kind en adolescent — Jrg. 37 (juli 2016) nr. 2

 Pilotstudie van de ADHD toolkit: een gedragsveranderende interventie voor kinderen met ADHD-problemen op de basisschool
Geudens, I. Dewitte, J. Lemiere, M. Wampers, Prof. dr. M. Danckaerts

Financiële stress van ouders en externaliserend probleemgedrag van adolescenten: De mediërende rol van depressieve gevoelens en opvoeding
ph.d. Koen Ponnet, ph.d. Karla Van Leeuwen, drs. Elke Claessens, ph.d. Edwin Wouters

Psychometrische kenmerken van de Zelfredzaamheid-Matrix (ZRM) en het ZRM-supplement Ouderschap
Wijnand van den Boom, Leonie Klaufus, Thijs Fassaert, Steve Lauriks, Matty de Wit

Gehechtheidsstoornissen: voor en na DSM-5
Dr. Eleonora A. M. Vervoort

Niet-suïcidale zelfbeschadiging/Nonsuicidal Self-Injury (NSSI)
Laurence Claes, Imke Baetens

Dirksen, M. de Boer, Hk. Möller, & J. Willemse (2014). Breindidactiek. Helpen leren met breinkennis
Dr. Nanda Rommelse